En stund på jorden - sommarkort

Veckan har varit svälfödd på blogginlägg men desto rikare på umgänge. Den senaste tiden har bjudit på svensk sommar när den är som bäst. Som ni vet har jag i text synnerligen svårt att hålla mig kort... Nu får istället bilderna tala!




Sjönevadssjön - bästa sjön för spontana kvällsdopp




Det får bli mannens hemtrakter vid strandväder.
Den finaste, naturligaste och mest rofyllda stranden finns i Ugglarp, tycker vi.



En är djupt koncentrerad och en är spexig. Mannen vann med ett poäng!
MEN... jag vann simtävlingen i havet några dagar senare, så det så! ;)




Sommarsmak och ljumma kvällar på verandan




Barnvakter åt finaste, sötaste gulleplutt!





Kulturmöten - afrikanska rytmer och svenska snapsvisor




Mer party, i Köinge!

Jo, det förstås... vi har varit fler än vad som visas på fotona, men på nätet är jag medvetet försiktig med att bjuda på närbilder och namn utan vänners vetskap eller godtycke. Om de här bilderna inte skulle vara okej för någon tar jag genast bort, såklart!

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0