Sol, vind och vatten!

Gårdagen var fantastisk! Dagen fångades som det så vackert heter. Det var mindfulness, in i minsta lilla cell. Jag är "hög" än, av strandnära naturupplevelser - ett dramatiskt men samtidigt rofyllt skådespel, av adrenalin (orsakat av salt och kallt), av härlig gemenskap och känslan av det ursprungliga.

Tänk er... strålande sol, klarblå himmel och höga, piskande vågor - att vada ut i midjehögt vatten medan Poseidon härjar som bäst. Hm... skulle det överhuvudtaget vara möjligt en dag som igår att ta sig genom havet ut till holmen? Spännande och mäktigt!

Idag springer mannen terräng, 4 km. Det är tävling! Jag och Isak ska njuta av solens strålar på första parkett och heja som besatta, precis som vi brukar. När vi är i stan ska jag också passa på att köpa små vita penséer, för det vill jag ha!

Sol ute, sol inne, sol i sinne!
/Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0