Som en Bumby-björn skuttar hon fram

Invigde de nya idag, på Kettlebell-passet. Kunde lika gärna haft sockiplast, såklart! Ville känna på dem på riktigt...

Tog därför en liten sväng efter passet. Ner längs gamla banvallen i nyckelbiotopen. Oj, vilken stötdämpning och vilken studs, ändå lätta och smidiga som en handske. Grymt stor skillnad på dessa och mina gamla utslitna, men samma märke. Inte en myt att det är viktigt att byta ofta tydligen. Synd bara att benen var stumma efter passet och jag var energilös, annars så...

Har vant mig vid den lila färgen, lite väl girlish men de ursnygga röd/grå var utan pronationsstöd och jag behövde visst lite. De här är också fina, nu när jag har vant mig. Hade ju lovat mig själv att inte välja efter utseende. 400 spänn billigare än vad jag hade budgeterat för dessutom, som hittat!






Kommentarer
Postat av: Calle bus

Ååååhhh du har ju hittat riktiga "calle skor"!! Snygga! Klart att de e bra å sköna när de ser ut på det viset....

2011-06-04 @ 09:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0