Hjärtsnörp...

Livet är en jämngrå lunk, ingen sol alls. Har känt mig sorgsen igår och idag - gråtmild. Skulle behöva grina över något men vet inte vad... Ringde allra finaste och bästa vännen Anna. Olika men lika, förstår och känner varandra bäst. Vad vore jag utan henne? Längtan ger frustration...

Ikväll lättade tungsinnet när VI hade pratat och igår släppte melankolin i samma stund som jag tvättade bort ansiktsmasken av naturell yogurt. För lite sömn? Stress? D-vitaminbrist? Brist på ljus och värme? Eller bara en så enkel anledning, som tanken på att behöva separeras från 17 st. älskvärda 14-åringar?


Bebismjuk med universalmedlet acetylsalisylsyra i yogurt



Vår på köksbordet i alla fall, när vintergäcken vid husknuten lyser med sin frånvaro



KRAM!

Kommentarer
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

De där dagarna finns. Jag tror att vi behöver sol och värme nu - man kan inte må bra i längden av den här kylan. Men idag kände jag vårvärmen. Underbart! Gjorde du? Tur att vännerna finns - vad vore man utan bästa bästa vännen?!

Tack så väldigt mycket för din fina kommentar hos mig - blev så glad!

Trevlig helg och kram

/Kristina

2011-03-04 @ 18:42:52
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0