Mätt i mjuk säng

Frusen, vindpinad lekamen ligger varmt nerbäddad i lyxig och mjuk hotellsäng. Mätt och god på tapas! Ner slank små honungs- och chiliglazade kycklingspett, aioli, serranoskinka, saltbakad potatis med paprikasås, rödbetor, valnötter och chevré samt vitlöksbröd. Ett glas rött till det, för att späda på huvudvärken ;)

En givande dag med Svenska Filminstitutet i Malmö. Dagen fylldes av intressanta föreläsningar om bl.a. kreativa skapandeprocesser, framgångsfaktorer inom pedagogik, sociologi kopplat till kultur och könsmaktsordning kring filmen "Tusen gånger starkare". Åh... vad KUL, blir nästan sugen på att plugga igen! :)

Imorgon ser Sara och jag fram emot två filmer, en rysk som utspelar sig under 2:a världskriget och "Tusen gånger starkare". Vi hoppas naturligtvis också på en läcker och dignande hotellfrukost samt god shoppinglycka ;)


Kramar!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 19:04:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0