Dagen efter kvällen före...

Lite svag idag. Tur jag har en stark man som plockar undan och diskar efter förfesten samt fixar käk. Hur kul som helst igår, men varför i hela fridens namn får man ett infall att man vill röka, efter typ 10 år. Usch och tvi... onödigt Christine! Tur att det bara blev en. I rimlighetens namn borde det väl inte inte funkat att dra halsbloss så lätt, tänker jag. Men de där flimmerhåren blir väl aldrig vad de en gång var...

Skönt att inte vara med i festkommittén längre, att kunna slappna av och vara gäst. Vet hur mycket arbete som lagts ner! Kul att det kom mycket folk, i olika åldrar.

Härligt att dansa, gillar det... mycket! Har en man som inte tjusas av dansens virvlar, alls! Tur att det finns andra  man kan låna. ;) Slirigt dansgolv bara, eller var det skorna? Kände mig som Bambi på hal is ett par gånger. Lite osynkad BH också, borde införskaffat en svart halterneckvariant till svart klänning. Lätt att vara efterklok... Letade förtvivlat efter den axelbandslösa, utan framgång. Något trashigt att den vita ville titta fram, men värre katastrofer har väl inträffat? Fick en kommentar av dottern, kvällens oväntade paparazzifotograf: "Men mamma, du kan väl inte dansa runt och visa underkläderna?" Nej, det såklart! Men alternativet, att inte ha några underkläder alls, kändes värre måste jag tillstå. ;)







God söndagskväll alla Tex Mex-vänner och andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0