Påsken som kom och gick...

Påskveckorna har minst sagt varit händelserika. Trädgårdssköna, lite jäktiga men ändå lediga, matglada, vänskapliga och njutbara. Friheten kändes sannerligen som en försmak på det som komma skall - sommarlovet! Eftersom det ofta sägs att en bild säger mer än tusen ord, tänkte jag just här och nu frångå mina vanliga bloggvanor och vara generös med foton. Det finns ju en del att välja på nu när Flisan har ingått symbios med sin efterlängtade systemkamera. Varsågoda här bjuds det en överdos av familjen Henriksson och huset med "pretto-namnet" Älvås!



Den nymålade hörnhyllan i köket väcker mersmak. Den insmetades dock i antikvit nyans.



Trädgårdsbilder + Flisan = sant



Ord överflödiga... eller jo, förresten. Min lugg ser aningen otvättad ut ;)



Snyggaste påsk-katten i stan!



Tur att påskbrasan värmde bra eftersom Isak fick vårkänslor och galopperade
genom Brovallens vattenspridare,
ett antal gånger...







Konfirmation med Flisa-Lisas "favvis", hemgjord smörgåstårta



Påskens skittråkigaste - en skada i knäet som jag drog på mig under långfredagens backträning.
I lördags trotsade jag smärtan och sprang ändå. Var tvungen att ta ett kort innan duschen,
vet ingen som blir mer tomatlik. Haha... ser ju helt tokig ut!


Sometimes she comes back... :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0